۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
وضعیت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر دردآور است
نماینده بوشهر در مجلس:

وضعیت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر دردآور است

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت تولید در شهرک‌ها گفت: وضعیت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر دردآور است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در بازدید از شهرک صنعتی بوشهر اظهار داشت: علی‌رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان در حوزه تولید با ضعف روبرو هستیم و خام‌فروشی محصولات مختلف ادامه دارد و بودجه کشور بر اساس نفت بسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان استان بوشهر به خوبی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، اضافه کرد: متاسفانه برخی تولیدکنندگان برای دیدار با مسئولان و مدیران حوزه اقتصادی باید روزها و هفته‌ها در نوبت بمانند که این رفتارها شایسته نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران نباید به روزهای مدیریت خود فکر کنند بلکه باید به کیفیت کار خود و روند خدمت به مردم فکر کنند و تلاش کنند مشکلی را حل و فصل کنند.

وی با انتقاد از برخی واگذاری‌های زمین در مناطق ویژه و شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: برخی افراد زمین‌ها و مجوزهایی را دریافت کرده و شاهد انجام کار نیستیم و باید ضمن حمایت از تولیدکنندگان با متخلفین برخورد شود.

جمیری با اشاره به اینکه برخی ناملایمات و تنگ‌نظری‌ها باعث شده تا برخی از تولیدکنندگان از استان بوشهر رفته و در نقطه دیگری سرمایه‌گذاری کنند، افزود: باید دست سرمایه‌گذاران را بگیریم و از آنها حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: صحنه‌هایی همچون سوله‌های متروکه و گسترش علف‌های هرز در شهرک‌های صنعتی بوشهر دردآور است و باید این شهرک‌ها به منطقه‌ای آباد و شکیل تبدیل شوند.

کد خبر: ۶۲٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha