۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
۱۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت می‌شود
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۱۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت می‌شود، گفت: ۵۵ واحد تولیدی برای دریافت این تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در این نشست با پرداخت یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۵۵ واحد تولیدی استان موافقت شد، اظهار داشت: پرونده این متقاضیان به بانک‌های عامل استان معرفی شد.

وی از بررسی مشکلات بانکی و زیربنایی هفت واحد تولیدی استان خبر داد و افزود: تاکنون هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹، به ۳۱۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۶۱ واحد به ارزش حدود هفت هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت است، خاطرنشان کرد: ۲۴۹ واحد به ارزش ۴۴۸ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

تشنه دل بیان کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹، ۵۱۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۷هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند که پرونده ۲۰۱ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت مشکلات یک هزار و ۱۶۵ واحد تولیدی در جلسات این کارگروه بررسی‌شده است، تصریح کرد: تاکنون دو هزار و ۵۰۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ۷۲ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

کد خبر: ۶۲٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha