۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
«وسبحان» به سود رسید
از واگذاری‌های آذر ماه؛

«وسبحان» به سود رسید

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۹۰ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با سرمایه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۴۶ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۹۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۵۴۵ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال به ۳۰۰ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سبحان نیز با کاهش ۵۹۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال معادل ۳۳۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال محاسبه شد.

وسبحان تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹۱۷ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۲۰۷ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۹۰ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان طی دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۶۲٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha