۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹
ان ای وی وسبحان به محدوده ۶۰ درصد رسید
بازار گزارش می دهد؛

ان ای وی وسبحان به محدوده ۶۰ درصد رسید

وسبحان با سرمایه ثبت شده ۷۸۰ میلیارد تومان از محل سود سهام محقق شده ۲۷ میلیارد تومان در سال مالی جاری درآمد داشته اما ان ای وی سهم به محدوده ۶۰ درصد رسیده که کمی نسبت به سال گذشته افت داشته است.

بازار؛ گروه بورس: سرمایه گذاری سبحان طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ از معاملات واگذاری سهام ۲۹.۴ میلیون ریال درآمد داشته است

وسبحان با سرمایه ثبت شده ۷۸۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۸ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۲ از محل سود سهام محقق شده ۲۷ میلیارد تومان درآمد داشته است.
نماد وسبحان در حوزه سرمایه گذاری فعال است جمع ارزش روز سرمایه گذاری‌های شرکت ۲.۳۶۳ میلیارد تومان است و از آنجایی که در بازاری سرمایه گذاری می کند که سود حاصل از فروش سرمایه گذاری هایی که کمتر تکرارپذیر است به دلیل کاهش ارزش مجموع بازار کمی کاهش پیدا کرده است.
از طرف دیگر عملا افت شاخص بورس در ۸ ماهه گذشته در افت دارایی های شرکت تاثیر داشته است. نسبت قیمت به NAV شرکت در نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمی افت داشته به حدود ۶۰ درصد رسیده و با توجه به اینکه بر سرمایه گذاری های در صنعت شیمیایی و سرمایه گذاری های کوتاه مدت در بورس اوراق بهادار تهران متمرکز است سودآوری شرکت در موقعیت پیچیده ای قرار گرفته زیرا در یک سال گذشته شرکت های پتروشیمی رشد چندانی در قیمت نداشته اند و حتی برخی از آنها اصلاح کرده اند.
سهام شرکت در سه ماهه اخیر حدود ۴ درصد و در یک ساله حدود ۲۶ درصد بازدهی مثبت داشته است. این شرکت در شهریورماه که مجمع عمومی برگزار کرده حدود ۳۵ تومان از ۷۸ تومان سود خود را به صورت نقدی توزیع کرده و از طرف دیگر مجوز افزایش سرمایه ۲۸ درصدی به میزان ۲۲۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته را در روزهای اخیر اجرا کرده پیش بینی می شود تا پایان سال بتواند گپ به وجود آمده را پر کند.

کد خبر: ۲۶۷٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha