۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
انجام ۷۰۴ نمونه برداری و آزمون تولیدات مشمول استاندارد اجباری در ایلام
مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد؛

انجام ۷۰۴ نمونه برداری و آزمون تولیدات مشمول استاندارد اجباری در ایلام

ایلام- همتی، مدیرکل استاندارد ایلام از انجام ۷۰۴ نمونه برداری و آزمون تولیدات مشمول استاندارد اجباری در ایلام طی سال جاری خبر داد.

مهناز همتی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری کارشناسان استاندارد، مطابق وظایف تعریف شده سازمان ملی استاندارد ایران، ۷۰۴ مورد نمونه برداری و آزمون از واحدهای تولیدی تحت پوشش این اداره‌کل در استان ایلام انجام داده‌اند.

وی با اشاره به بیش از هفتصد مورد نمونه‌برداری و آزمون از محصولات تولیدی، یادآور شد: نسبت به برنامه عملیاتی مصوب سال جاری شاهد تحقق صد درصدی در این حوزه هستیم.

همتی افزود: بیشترین میزان نمونه برداری و آزمون انجام شده از واحدهای تولیدی غذایی، کشاورزی و مصالح ساختمانی بوده که با همکاری شرکت‌های بازرسی همکار و کارشناسان این اداره کل انجام گرفته است.

مدیرکل استاندارد ایلام، هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی صنایع را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای تدوین شده دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

همتی در پایان یادآور شد: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری امور تصدی گری به بخش خصوصی دوره‌های آموزشی مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد و سایر آموزش‌ها توسط شرکت‌های همکار آموزشی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۶۲٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha