۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های «خوران» ایلام
مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام خبر داد؛

سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های «خوران» ایلام

ایلام- شنبه زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های منطقه گردشگری «خوران» ایلام خبر داد.

عبدالمالک شنبه‌زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: منطقه خوران واقع در شهرستان ایوان یکی از مهمترین مناطق گردشگری استان ایلام به شمار می رود که میراث فرهنگی درصدد توسعه زیرساخت های این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی از هرگونه سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های گردشگری منطقه استقبال می کند، گفت: مجتمع گردشگری خوران با حجم سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال و با تصویب ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای عملیات در شهرستان ایوان ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شنبه زاده تصریح کرد: ین مجتمع با زمینی به مساحت ۲.۱ هکتار شامل سوئیت‌های اقامتی، رستوران، کافه، شهربازی، اقامتگاه‌ سنتی و دیگر فضاهای سرگرمی با اشتغالزایی ۱۵ نفردر حال انجام است.

وی عنوان کرد: تجهیز زیرساخت‌ها از نظر گردشگری و توسعه این صنعت با صدور مجوزهایی از قبیل مجوز احداث مجموعه‌های گردشگری و همچنین تشویق سرمایه‌گذاران به‌ منظور سرمایه‌گذاری در این صنعت نوپا در دستور کار این اداره‌ کل قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه ساخت این مجتمع‌ها ابتکارار زنده‌ای است که می‌تواند رونق گردشگری را به همراه داشته باشد، اظهار کرد: در حال حاضر چند طرح مجتمع گردشگری در شهرستان ایوان در حال انجام است که با اتمام این طرح‌ها شاهد ایجاد مجموعه‌های مناسب تفریحی و گردشگری خواهیم بود.

کد خبر: ۶۲٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha