۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
۶۵۰ مگاوات آمپر برق به شبکه استان مرکزی افزوده شد
معاون استاندار مرکزی:

۶۵۰ مگاوات آمپر برق به شبکه استان مرکزی افزوده شد

اراک- فرخی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از افزایش ۶۵۰ مگاوات آمپر برق به شبکه استان از زمان اجرای پویش«الف-ب ایران» تاکنون خبر داد.

سعید فرخی در حاشیه مراسم تقدیر از عوامل پویش هر هفته «الف- ب ایران» در گفتگو با خبرنگار بازار به تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران و تاثیرات آن بر اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، که می بایست، ایجاد انگیزه و روحیه و امید در کشور کنیم.

وی گفت: در ۳۳ هفته از آغاز پویش «الف- ب ایران» تاکنون بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار در پروژه های صنعت آب و برق استان مرکزی هزینه شده است، که از این میزان ۴۵۰ میلیارد تومان در صنعت برق و ۱۰۰ میلیارد تومان در صنعت آب هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی پویش «الف- ب ایران» را سبب ایجاد روحیه در مردم دانست و افزود: هرجا بتوانیم و به مردم خدمت کنیم، قطعا موثر است و مردم قدر این خدمات را می دانند.

فرخی هدف اولیه این طرح را مشارکت دادن مردم و همه سلیقه ها در امور وزارت نیرو دانست و افزود: بر اساس این پویش تاکنون ۱۳ پروژ در استان مرکزی اجرایی شده است و به گفته مسئولان امر بیش از ۶۵۰ مگاوات آمپر برق به شبکه اضافه شده است.

کد خبر: ۶۲٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha