۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
۴۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی اسدآباد آماده واگذاری به متقاضیان است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان:

۴۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی اسدآباد آماده واگذاری به متقاضیان است

همدان – بادامی؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان از تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اسدآباد خبر داد و گفت: ۴۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی اسدآباد آماده واگذاری به متقاضیان است.

محمدرضا بادامی در گفتگو با خبرنگار بازار پیرامون وضعیت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: شهرک صنعتی اسدآباد با قرار گرفتن در مسیر اصلی آزادراه کربلا و استان کرمانشاه از ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری برخورداراست.

وی با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم برای استقرار صنایع مختلف در شهرک صنعتی اسدآباد فراهم است، عنوان کرد: در حال حاضر ۴۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی اسدآباد آماده واگذاری به متقاضیان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با یادآوری اینکه در شهرک صنعتی اسدآباد ۲۰ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده است و از این تعداد ۱۵ واحد فعال است، گفت: امسال و در سال جهش تولید سه واحد تولیدی راکد این شهرک با عقد قرارداد مجدد به متقاضیان جدید واگذار شد که این واحدها با تغییر خط تولید تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

بادامی تأکید کرد: برای استقرار واحدهای تولیدی با مصرف برق پایین مشکلی وجود ندارد اما برای استقرار واحدهای تولیدی بزرگ که مصرف برق بالاتری دارند نیاز به احداث پست جدید برق است  که رایزنی‌ها در این خصوص با برق منطقه‌ای باختر انجام‌شده است.

وی در مورد ناحیه صنعتی قروه درگزین نیز گفت: ناحیه صنعتی قروه درگزین در۵۷ هکتار مساحت تملک شده و زیرساخت‌های مربوط با تلاش مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: با تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز واگذاری واحدها برای استقرار صنایع انجام خواهد شد.

بادامی در خصوص شهرک صنعتی رزن نیز گفت:  شهرک صنعتی رزن با ۱۰۰ هکتار وسعت و دارا بودن تمامی زیرساخت‌های لازم آماده پذیرش سرمایه‌گذاران است و برای حضور سرمایه‌گذاران در این شهرک تلاش می‌شود

کد خبر: ۶۲٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha