۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
 ۲۹ پروژه بزرگ آب و برق در مازندران اجرا شد
استاندار مازندران:

۲۹ پروژه بزرگ آب و برق در مازندران اجرا شد

ساری- استاندار مازندران گفت: ۲۹ پروژه بزرگ حوزه آب و برق توسط وزارت نیرو طی دو سال گذشته در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر سه شنبه در جلسه پویش هر هفته الف - ب - ایران در سالن استانداری مازندران با اشاره به امال ۲۰ پروزه اقتصادی و زیربنایی در حوزه وزارت نیرو در استان افتتاح می شود، شمار طرح‌های بهره برداری شده طی سال قبل را در این بخش در استان ۹ پروژه بیان کرد.

وی با عنوان اینکه امسال برای ۲۰ پروژه وزارت نیرو ۴۷ هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، افزود: همچننی برای پروزه های سال قبل هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

استاندار مازندران، نیروگاه مقایس کوچک، آبرسانی به ۵۷ روستای و سدهای لاستیکی را از جمله پروژه های قابل افتتاح وزارت نیرو در استان بیان کرد و گفت: طی دو سال اخیر وزارت نیر بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه در استان اجرا و افتتاح کرده است.

حسین زادگان با بیان اینکه نیروگاه زباله سوز نوشهر هفته گذشته در استان افتتاح شده است، اجرای این طرح را در مدیریت پسماند در استان مهم بیان کرد و گفت: آبرسانی های روستایی و شهری از دیگر پروژه هایی است که امسال اجرایی می شود.

محمد ابراهیم یخکشی مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با اشاره به اجرای طرح های بزرگ وزارت نیرو در استان گفت: پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف و تصفیه خانه از جمله طرح ها به شمار می رود و با وارد مدار شدن آن مشکل آب شهرهای مرکزی از جمله بابل مرتفع می شود.

کد خبر: ۶۲٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha