۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
متخلفان صنفی مازندران ۶۱۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:

متخلفان صنفی مازندران ۶۱۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند

ساری - مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از جریمه بیش از شش هزار و ۱۶۰ میلیارد ریالی متخلفان صنفی سال جاری در استان خبر داد.

یداله ملکی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امسال بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ فقره پرونده در تعزیرات مازندران مورد بررسی قرار گرفته است، بیشترین شمار پرونده‌های را مربوط به عدم درج قیمت بیان کرد و گفت: امسال درمجموع متخلفان بیش از شش هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

وی با عنوان اینکه در ۱۰ ماه امسال بیش از ۲۰ هزرا و ۴۰۰ پرونده بررسی و مختومه شده است، ادامه داد: شش هزار و ۱۲۱ پررونده نیز در زمینه گرانفروشی شکل گرفته و عدم ارائه فاکتور و قاچاق نیز از دیگر پرونده ها بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران شمار پرونده های بررسی شده و شکل گرفته در زمینه قاچاق را یک هزار و ۶۲۶ مورد بیان کرد و گفت: شش هزار و ۶۰۰ پرونده نیز مربوط به عدم درج قیمت بوده است.

ملکی با اشاره به انتقادات مردمی در زمینه افزایش قیمت ماسک و تجهیزات ضدعفونی کننده، با هشدار به گرانفروشان اظهار داشت: در صورت اثبات تخلف با متخلفات برخورد قاطع خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه تاکنون گزارشی درباره گرانفروشی ماسک ارسال نشده است، گفت: هرگونه گرانفروشی و احتکار و کم فروشی برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۶٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha