۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
مرسدس‌بنز با کلاس جدید به بازار می آید
ستاره اشتوتگارتی به دنبال خاص‌تر شدن!

مرسدس‌بنز با کلاس جدید به بازار می آید

به تازگی خبرهایی در خصوص برنامه مرسدس‌بنز برای معرفی کلاس جدیدی با نام SUL جنجال بسیاری را به پا کرده است؛ این عبارت که مخفف خودرو سدان اسپرت چند منظوره است؛ قرار است کلاس جدیدی برای مرسدس‌بنز را فراهم کند.

بازار؛ گروه خودرو: در حال حاضر تنوع و کلاس‌های خودرویی به طرزی عجیب و در برخی موارد مضحکی در حال رشد و گسترش است. یکی از مدل یا کلاس‌های جنجالی و پر حاشیه‌ای که مدتی پیش توسط شرکت خودروسازی داچیا-رنو بر روی مدل سدان اقتصادی و محبوب خود یعنی لوگان ابداع شد ترکیبی از یک سدان و اس‌یووی(همان خودرو شاسی بلند) بود که صرفا برای عرضه‌ در بازارهای خاص مانند روسیه طراحی و تولید شده است.

اما به تازگی خبرهایی در خصوص برنامه مشابه مرسدس‌بنز برای معرفی کلاس جدیدی با نام SUL جنجال بسیاری را به پا کرده است؛ این عبارت که مخفف خودرو سدان اسپرت چند منظوره است؛ قرار است کلاس جدیدی برای مرسدس‌بنز را فراهم کند.

باتوجه به  گزارشی که در مجله Auto Zeitung منتشر شده SUL یک سدان اس‌یووی یا همان شاسی بلند کاملا الکتریکی است که برپایه و پلت‌فرم مشترک با مرسدس‌بنز GLE طراحی می‌شود.

حال با یک نتیجه‌گیری کامل می‌توان گفت؛ باید منتظر بود تا آیا کار جدید تیم طراحی مرسدس‌بنز همانند شرکت خودروسازی رنو برای لوگان سدان-کراس که به‌رغم منتقدین بسیار می‌تواند مشتریان خاصش را راضی نگه دارد و مورد توجه قرار گیرد یا خیر؟

کد خبر: ۶۲٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha