۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
ایجاد خط اعتباری بانک تجارت برای حمایت مالی از شرکت‌های دانش بنیان البرز
رئیس پارک علم و فناوری البرز خبر داد:

ایجاد خط اعتباری بانک تجارت برای حمایت مالی از شرکت‌های دانش بنیان البرز

کرج- رئیس پارک علم و فناوری البرز بر لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم همه طرح‌ها در قالب توافق و همکاری مشترک با بانک‌های استان به‌ویژه بانک تجارت بتوانند از تسهیلات و حمایت‌های مورد نظر و خدمات بانکی دیگر برخوردار شوند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهدی عباسی در نشست با مدیریت شعب بانک تجارت البرز گفت: مجتمع علمی و تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز شرکت ها و توانمندی های خوبی در حوزه دانش بنیان و فناور دارند و در زمینه رفع مشکلات آن ها در زمینه های مختلف تلاش می کنند.

وی افزود: موضوع حمایت مالی و همچنین ضمانت نامه های بانکی یکی از چالش های اصلی شرکت های دانش بنیان و فناور است و در این زمینه پارک علم و فناوری البرز دست یاری به همه نهادهای مالی ب ویژه بانک های استان دراز می کند و تلاش می کند تا با همکاری آنها بستر حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور فراهم و هموار شود.

حمایت بانک تجارت از دانش بنیان‌ها
مدیر شعب بانک تجارت استان البرز نیز در این نشست با اشاره به اینکه بانک تجارت تعامل های خوبی با حوزه دانش بنیان دارد افزود: بانک تجارت تفاهم نامه خوبی با صندوق نوآوری و شکوفایی کشور دارد و این بانک با مشارکت صندوق حمایت از نوآوری و شکوفایی، خط اعتباری بسیار خوبی را ایجاد کرده است تا شرکت های دانش بنیان و فناور برای بحث ضمانت نامه ها و موارد دیگر مشکلی نداشته باشند.

حسین پارساتبار با اشاره به تلاش های خوب و ارزنده پارک علم و فناوری البرز در توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان ابراز امیدواری کرد همکاری های خوبی در این زمینه در استان البرز شکل بگیرد.

وی گفت: پارک علم و فناوری البرز برای رفع موانع و مشکلات شرکت های دانش بنیان و فناور در زمینه های مختلف تلاش می کند.

کد خبر: ۶۲٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha