۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
معاملات بورس همدان ۴۸ درصد افزایش یافت
مدیر بورس منطقه‌ای همدان:

معاملات بورس همدان ۴۸ درصد افزایش یافت

همدان - مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: متوسط ارزش داد و ستد روزانه سهام در بورس همدان طی آذرماه امسال ۳۶۱ میلیارد و ۱۶۸ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۴۱۸ ریال بوده که نسبت به آبان‌ماه ۴۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی بورس منطقه ای همدان؛ کامران حسن زاده با اشاره به معاملات بورس همدان در آذرماه سال جاری اظهار کرد: طی آذر ماه امسال ۴۳۶ میلیون و ۴۷ هزار و ۱۶۶ سهم در بورس همدان متعلق داد و ستد شد.

وی بیان کرد: این میزان سهم متعلق به ۴۳۷ شرکت به ارزش هفت هزار و ۹۴۵ میلیارد و ۷۰۳ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۱۹۶ ریال بود که در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان مورد معامله قرار گرفت.

مدیر منطقه‌ای بورس همدان یادآور شد: ۵۹ درصد معاملات مربوط به خرید سهام و ۴۱ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به ۲۲ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در آذرماه، متوسط ارزش داد و ستد روزانه ۳۶۱ میلیارد و ۱۶۸ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۴۱۸ ریال بوده که نسبت به آبان‌ماه، ۴۸ درصد افزایش داشته است.

حسن‌زاده عنوان کرد: در این ماه شرکت‌های پتروشیمی پارس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و پتروشیمی جم به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: شاخص کل بورس در پایان آذرماه معادل یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۱۲۴ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۹۳ هزار و ۸۲۳ واحد افزایش یافت.

مدیر منطقه‌ای بورس همدان با اشاره به شاخص فرابورس نیز گفت: شاخص کل فرابورس نیز با سه هزار و ۴۲ واحد افزایش به ۱۹ هزار و ۶۸۹ واحد رسید.

کد خبر: ۶۲٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha