۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در لرستان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در لرستان پرداخت شد

لرستان- آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در لرستان پرداخت شد، گفت: لرستان در زمینه اجرای طرح یارانه دستمزد رتبه نخست را دارد.

علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از مشاغلی که در جریان کرونا بیشتر از همه آسیب دید صنعت گردشگری بود کما اینکه تا امروز هنوز نتوانسته فعالیت خود را از سر بگیرد و بسیاری از تأسیسات گردشگری همچنان تعطیل است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت کرده‌ایم، افزود: تمام تلاش ما این است که با جذب درست اعتبارات، زمینه حفظ اشتغال در بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا را فراهم کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در رابطه با طرح یارانه دستمزد، عنوان کرد: بر اساس این طرح، به مدت یکسال یک سوم حقوق شغل اولی‌ها را پرداخت می‌کنیم، حتی افرادی که مشاغل آنها در جریان کرونا آسیب دیده است هم مشمول طرح یارانه دستمزد می‌شوند.

وی با اشاره به رتبه اول لرستان در اجرای طرح یارانه دستمزد، اظهار کرد: در بحث یارانه دستمزد، امسال سهمیه لرستان ۵۳۸ نفر بوده که تاکنون ۵۱۵ نفر از این طرح استفاده کرده‌اند.

کد خبر: ۶۲٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha