۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
 کرونا ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به گردشگری مازندران آسیب زد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

کرونا ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به گردشگری مازندران آسیب زد

ساری- فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خسارت کرونا به تاسیسات گردشگری طی تعطیلی سه ماه اول امسال را بیش از پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

سیف اله فرزانه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کرونا به بخش گردشگری استان خسارت های زیادی زده است، افزود: فقط طی سه ماه اول تعطیلی در فروردین و اردیبهشت امسال بیش از پنج هزار میلیارد ریال به این بخش خسارت زده شده است.

وی با عنوان اینکه واحدهای گردشگری از خردادماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده اند، ادامه داد: این ویروس سبب شده تا تاسیسات گردشگری و هتل ها با بخشی از ظرفیت ها فعالیت کنند.

وی همچنین با اشاره به در نظر گرفتن تسهیلات حمایتی برای جبران بخشی از خسارت ها اظهار داشت: براساس تعداد ستاره به هتل ها بین پنج تا ۹ میلیارد ریال تسهیلات داده می شود.

فرزانه در بخش دیگری از سخنانی درباره گردشگری دریایی در استان یادآور شد: ساخت ۱۳۴ اسکله دریایی در استان مصوب شده که تاکنون در برخی از این طرح ها سرمایه گذار فعال شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران شمار طرح های در دست اقدام گردشگری را بیش از ۲۲۷ طرح بیان کرد و گفت: بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای این طرح ها در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: طرح های گردشگری آبی در استان برای بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می کند.

کد خبر: ۶۲٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha