۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
آزادراه تبریز- سهند روز سه شنبه توسط وزیر راه افتتاح می شود
پس از ۱۰ سال انتظار

آزادراه تبریز- سهند روز سه شنبه توسط وزیر راه افتتاح می شود

تبریز- آزادراه تبریز- سهند روز سه شنبه توسط وزیر راه و شهرسازی بعداز ۱۰ سال انتظار مردم منطقه افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، پس از ۱۰ سال انتظار آزادراه کلیدی و مهم تبریز - سهند فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد تا آرزوی مردم سهند محقق شود.

آزادراه تبریز- سهند یکی از پروژه های مهم و ملی آذربایجان شرقی است که اجرای آن از سال ۱۳۸۹ و با هدف کنترل و کاهش ترافیک اتوبان تبریز- آذرشهر آغاز شده و اکنون بعداز ۱۰ سال مردم برای افتتاح این پروژه روزشماری می کنند.

این پروژه برای کاهش مسافت از مسیر تبریز به این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت که مردم تبریز و سهند همچنان انتظار بهره برداری از این پروژه را دارند.

مسیر فعلی تبریز به سهند، با کیلومترهای اضافه ای که دارد، خطرات و هزینه های مختلفی را برای مردم این دو شهر تحمیل کرده است و همین موضوع باعث شد تا برای ادامه و حتی شدت بخشیدن به ادامه روند انتقال بخشی از جمعیت تبریز به سهند، پروژه احداث آزادراه تبریز سهند نیز آغاز شود تا امکان حمل و نقل سریعتر، آسان تر و ایمن تر برای مردم فراهم شود.

پیش از این قرار بود این آزادراه در تاریخ ۲۶ آذرماه سال جاری و با حضور وزیر راه و شهرسازی زیر بار ترافیک برود ولی به دلیل ناتمام بودن پروژه مراسم افتتاح لغو شد.

کد خبر: ۶۲٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha