۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد

بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰

فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن از بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ و موافقت آنها با افزایش اعتبارات حوزه شبکه ملی اطلاعات در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۳۰ آذر ماه) کمیسیون متبوعش به حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در تشریح نخستین دستور کمیسیون صنایع و معادن گفت: سازمان بسیج گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال ۹۹، برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۰ و منابع مورد نیاز ارائه کرد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج در حوزه کرونا با گروه‌های جهادی کمک بسیاری به وزارت بهداشت کرده است، ادامه داد: از آنجایی که بسیاری از اقدامات انجام گرفته از سوی بسیج خارج از مأموریت‌های ذاتی این سازمان است، بار مالی بسیاری به آن تحمیل شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اقدامات سازمان بسیج کشور در وقوع زلزله و سیل ادامه داد: سازمان بسیج مستضعفین در واکسیناسیون فلج اطفال و کمک به ریشه‌کنی این بیماری موفق عمل کرده و اقدامات مناسبی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست امروز کمیسیون نیاز سازمان بسیج در حوزه تأمین منابع مالی در سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فیروزی بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را دومین دستور کار کمیسیون صنایع برشمرد و ادامه داد: در یکی از این پیشنهادات نمایندگان خواستار افزایش اعتبارات حوزه شبکه ملی اطلاعات شدند.

کد خبر: ۶۱٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha