۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
تولید روزانه ۱۵ تن شیر در سطح شهر کاشان زیر قیمت بازار
معاون فرماندار کاشان خبر داد

تولید روزانه ۱۵ تن شیر در سطح شهر کاشان زیر قیمت بازار

کاشان- خاندایی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان گفت: با همکاری یک تولیدکننده کاشانی روزانه ۱۵ تن شیر در سطح شهر، زیر قیمت بازار توزیع می شود.

مسعود خاندایی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توافقاتی که با یک تولید کننده کاشانی انجام شده است قرار شد به منظور رفاه حال شهروندان ۱۵ تن شیر در سطح شهر با نرخ زیر قسمت بازار توزیع شود.

وی با بیان اینکه این تولیدکننده کاشانی این شیرها را با قیمت ۴۳ هزار ریال در سه نقطه از شهر کاشان توزیع می کند، ابراز داشت: در سطح شهرستان کاشان ۱۳۷ مرکز توزیع شیر وجود دارد که روزانه بخش قابل توجهی از شیر مصرفی در سطح شهرستان توزیع می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با بیان اینکه رفع مشکلات تولیدکنندگان دامی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: یکی از مهمترین  مشکلات این تولیدکنندگان تامین خوراک دام با نرخ مصوب است که با رایزنی های انجام شده این مهم در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه قیمت فعلی شیر که در سطح کاشان توزیع می شود بیش از ۵۰ هزار ریال است، اظهار کرد: توزیع شیر با زیر قیمت مصوب در نقاط پرتردد شهر مانند خیابان شهید بهشتی، خیابان ملاحبیب الله شریف و میدان درب عطا توزیع می شود.

خاندایی با اشاره به اینکه قصد داریم این برنامه‌ را در دیگر نقاط دیگر شهرستان به اجرا درآوریم، افزود: مدیران و مسئولین کاشان از تمام ظرفیت های موجود برای توزیع آسان و فوری اقلام ضروری در سطح شهر استفاده می کنند.

کد خبر: ۶۱٬۹۶۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha