۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
پرداخت ۱۹۹ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ در اردبیل
رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد:

پرداخت ۱۹۹ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ در اردبیل

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت:‌ در سالجاری بیش از ۱۹۹ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ در اختیار فعالان بخش صنعت قرار گرفته است.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: از چهار محل نسبت به تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی به ویژه واحدهای صنعتی در ۹ ماهه گذشته اقدام کردیم که در همه این پرداختی‌ها سعی شده تا عدالت در توزیع اعتبارات و تسهیلات مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از محل سفر مدیران عامل بانک‌های کشور به استان، بیش از سه هزار میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی و صنعتی منابع در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۶۴۹ میلیارد تومان از این منابع پرداخت شده و ۴۵ واحد صنعتی از تسهیلات بهره‌مند شدند.

پرداخت ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات برای ۲۸ واحد صنعتی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: از محل رونق تولید نیز منابع خوبی در استان با همکاری بانک‌های عامل به واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاران پرداخت شده که در مجموع ۴۴ میلیارد تومان برای ۲۸ واحد صنعتی در استان پرداخت شده است.

صادقی افزود: هر چند معرفی واحدها به تعداد ۱۳۴ واحد و به مبلغ ۳۱۱ میلیارد تومان بوده ولی انتظار می‌رود تا پایان امسال این پرداختی‌ها ادامه پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: کارگروهی در این زمینه شکل گرفته تا طرح‌های صنعتی و معرفی شده را مورد ارزیابی قرار دهند که البته صاحبان واحدهای تولیدی و برخی سرمایه‌گذاران به دلیل داشتن چک برگشتی از این منابع بی‌بهره شده بودند که با رایزنی‌های انجام شده مشکلات به وجود آمده رفع شده است.

رتبه دوم اردبیل در جذب و پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸
صادقی به پرداختی‌ها از محل تبصره ۱۸ اشاره کرد و ادامه داد: ۲۲۳ میلیارد تومان سهم استان از این محل بوده که تاکنون ۱۹۹ میلیارد تومان منابع به سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی پرداخت شده که از این جهت رتبه دوم کشور را در پرداخت و جذب تسهیلات شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: ما حتی بیشتر از سهم خود، سعی کردیم از سهم سایر استان‌ها نیز از محل تبصره ۱۸ جذب کنیم که ادامه این روند را تا پایان امسال شاهد خواهیم بود.  

رئیس سازمان صمت اردبیل به پرداختی تسهیلات از محل مشاغل خانگی نیز اشاره کرد و گفت:‌ بیشتر این پرداختی‌ها مربوط به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است ولی ما نیز طرح‌های حوزه فرش را برای استفاده صاحبان مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی کردیم.

کد خبر: ۶۱٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha