۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
وزارت بهداشت جهت تأمین امنیت شغلی جهادگران عرصه سلامت اقدام کند
عضو هیأت رئیسه مجلس:

وزارت بهداشت جهت تأمین امنیت شغلی جهادگران عرصه سلامت اقدام کند

موسوی لارگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز پرستار را به این قشر خدوم تبریک گفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی با صدور پیامی میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام عضو هیأت رئیسه مجلس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز پنجم جمادی الاول، سالروز میلاد نورانی الگوی صبر، شجاعت، عصمت، بردباری و آگاهی، حضرت زینب کبری(س) بر تمامی رهپویان آن حضرت مخصوصا پرستاران فداکار گرامی باد.

بی شک اطلاق این روز فرخنده به عنوان روز پرستار در تقویم رسمی کشور، بهانه‌ای است تا ضمن ارج نهادن و ادای احترام به خدمات ارزشمند پرستاران عزیز و از خود گذشته، از تلاش های صادقانه و بی شائبه و بی منت این عزیزان قدردانی نمود.

در ماه‌های اخیر و همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا، توجه جامعه به اهمیّت مسئولیت عظیم این برادران و خواهران چندین برابر شد؛ چرا که کادر درمانی و پرستاران فداکار با تأسی به عقیله بنی هاشم، انقلابی وارد میدان شده و با جهادی عاشقانه و خدمت‌رسانی بی‌وقفه به عموم مردم با پرهیز از خودنمایی و سودجویی در راه تحقّق سلامت در جامعه تلاشی وافر انجام دادند؛ به نحوی که بارها این ایثارگری ها مورد تفقد رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفت.

در کنار این تلاش‌های بی‌منّت پرستاران و کادر درمانی، باید دولت و وزارت بهداشت به صورت صریح پاسخ دهند چرا برای بهبود معیشت کادر درمان، پرداخت کارانه و حقوق این عزیزان و تأمین امنیت شغلی این جهادگران عرصه سلامت، جهادی وارد عمل نشدند و از تزریق بخش مهمی از یک میلیارد یوروی تخصیص یافته از محل صندوق توسعه ملی با دستور مقام معظم رهبری برای این موضوعات مهم اجتناب کردند؟ پرستاران عزیز انتظاری از مسئولین ندارند، این وظیفه ما مسئولین است تا در تصویب و اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها، تاریخ سازی ایثارگرانه این قشر را مدنظر قرار دهیم.

در پایان مجدداً این روز گرامی را به پرستاران عزیز به خصوص پرستاران فداکار بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های شهرستان فلاورجان تبریک عرض نموده و اطمینان دارم این تلاش مجاهدانه ذخیره‌ای برای قیامت این عزیزان خواهد بود.

سید ناصر موسوی لارگانی

نماینده مردم شهرستان فلاورجان

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی

کد خبر: ۶۱٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha