۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
راه ۱۵ روستای آذربایجان‌شرقی مسدود است
معاون اداره کل راهداری آذربایجان شرقی:

راه ۱۵ روستای آذربایجان‌شرقی مسدود است

تبریز- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در پی بارش برف روز گذشته راه تعدادی از روستاهای استان بسته شده بود که تلاش برای بازگشایی راه ۱۵ روستای کوهستانی همچنان ادامه داد.

به گزارش بازار، غلامرضا رسول زاده، افزود: این روستاها در مناطق کوهستانی واقع شده و فاقد راه روستایی هستند، بنابراین اعزام نیروهای راهداری به این روستاها برای برف روبی به علت نبود راه دسترسی با سختی و دشواری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بارش برف روز گذشته مشکلاتی برای تردد در جاده های استان ایجاد کرده بود، اظهار داشت: بارش برف آزادراه پیامبر اعظم (ص) و شهرستان‌های تبریز، بستان آباد، مرند، ورزقان، اهر و کلیبر را سفید پوش کرده بود اما در سایر شهرستان‌ها بارش به صورت باران بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش ۱۵ تا ۳۰ سانتی متری برف در روز گذشته، تردد در راه های اصلی و فرعی در جریان داشت و هم اکنون نیز تمامی راه‌ها و جاده های اصلی و فرعی باز است.

رسول زاده، ادامه داد: هم اکنون ۲ هزار و ۷۵۴ روستا در سطح استان وجود دارد که از این تعداد حدود یک هزار روستا فاقد راه دسترسی مناسب است و در ساعات اولیه بارش برف راه بیشتر آن ها مسدود می شود.

آذربایجان شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

کد خبر: ۶۱٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha