۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
ایجاد صف‌های طولانی در برخی مناطق برای خرید کالاهای اساسی
رئیس کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد

ایجاد صف‌های طولانی در برخی مناطق برای خرید کالاهای اساسی

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی در بسیاری از شهرها از جمله جهرم صف های طولانی برای خرید کالاهای اساسی ایجاد شده است، از این رو عملکرد وزارت صمت در تأمین و توزیع کالاهای اساسی واقعا جای تأسف دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی، با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در تأمین و توزیع کالاهای اساسی در کشور، گفت: انتظار این بود که با حضور رزم حسینی در وزارتخانه، مشکل توزیع کالاهای اساسی از جمله گوشت، مرغ، تخم مرغ و روغن در کشور حل شود، اما متأسفانه این معضل همچنان پابرجاست.

ایجاد صف های طولانی مردم برای خرید کالاهای اساسی
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی در بسیاری از شهرها از جمله جهرم صف های طولانی برای خرید کالاهای اساسی ایجاد شده است. از این رو عملکرد وزارت صمت در تأمین و توزیع کالاهای اساسی واقعا جای تأسف دارد.

رضایی کوچی افزود: اقدامات وزارتخانه به حدی رسیده که امروز این دستگاه به جای سیاست گذاری در عرصه های محوله، به دنبال تأمین روغن نباتی است.

عامل اصلی در توزیع کالاهای اساسی سوء مدیریت وزارت صمت است
وی گفت: نمایندگان مجلس نسبت به وضعیت بازار کالاهای اساسی انتقادات جدی دارند و قطعا این عملکرد زیبنده جمهوری اسلامی نیست که مردم برای تأمین کالا به زحمت بیافتند. برخی مسئولان علت بروز مشکل در توزیع کالاهای اساسی را مسائلی همچون تحریم می دانند، اما به نظر من قطعا سوء مدیریت عامل اصلی بروز این مشکلات است.

رضایی کوچی ادامه داد: متأسفانه عدم برنامه ریزی برای تولید کالاهای اساسی مانند مرغ موجب شده که در برخی فصول این گونه کالاها در بازار به وفور یافت شده و در برخی فصول این کالاها کمیاب می شود که این نمایانگر فقدان نظام برنامه ریزی است.

تدوین طرح سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از تدوین طرح سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: این طرح به دلیل سوء مدیریت آقای رزم حسینی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۶۱٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha