۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
ساخت انواع پارتیشن شیشه ­ای

ساخت انواع پارتیشن شیشه ­ای

یکی از پرفروش­ترین محصولات شیشه­ ای شرکت رامادُر، ساخت انواع پارتین شیشه ­ای است که در ساختمان­ های اداری و مسکونی برای جداسازی بخش­ های مختلف و ایجاد یک فضای خصوصی و جدید مورد استفاده قرار می­ گیرد.

به گزارش بازار، با پیشرفت جامعه بشری و تولید انواع دستگاه و تجهیزات پیشرفته و اشتیاق مردم به سمت محصولات جذاب و محیط ­های لوکس و مدرن موجب شده است تا مردم به دنبال متریال ­هایی باشند که بتوانند فضایی که در آن وقت خود را می­ گذرانند زیبا و به روز کنند. شیشه یکی از متریال­ هایی که فضایی منحصر به فرد و مدرنی را به وجود می ­­آورد و به دلیل تنوع بالایی که دارد، در ساخت بسیاری از محصولات و دیزان محیط داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می­ گیرد. یکی از شرک ت­ها پیشرو در زمینه ساخت شیشه و محصولات شیشه­ ای شرکت رامادُر است که با کادری حرفه­ ای و با تجربه به طراحی، تولید و اجرای انواع محصولات شیشه ­ای می ­پردازد. در این مطلب به توضیح  بعضی از محصولات پرفروش شرکت رامادر می­پردازیم.

ساخت انواع پارتیشن شیشه ای
یکی از پر فروش­ترین محصولات شیشه­ ای شرکت رامادُر، ساخت انواع پارتین شیشه ­ای است که در ساختمان­ های اداری و مسکونی برای جداسازی بخش­ های مختلف و ایجاد یک فضای خصوصی و جدید مورد استفاده قرار می­ گیرد. پارتیشن شیشه ­ای در واقع فضایی است که با استفاده از شیشه سبب جداسازی بخش ­های دیگر می­ شود. شرکت رامادُر سابقه طولانی در زمینه ساخت انواع پارتیشن شیشه ­ای دوجداره، پارتیشن اداری، پارتیشن فریم­لس، پارتیشن فریم­دار، پارتیشن ثابت و متحرک دارد. برای ساخت انواع پارتیشن شیشه ­ای از شیشه ­های ضخیم و مقاوم مانند شیشه سکورت و شیشه لمینت به صورت شفاف یا سندبلاست شده استفاده می­ شود. شرکت رامادر با کمک طراحان خود، پارتیشن شیشه­ای را به گونه­ای طراحی می­کند که علاوه زیبا و کاربردی بودن، از مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، زلزله و... برخوردار باشند و در صورت شکستن باعث آسیب کسی نشود. شرکت رامادُر برای استحکام بیشتر پارتیشن­ های شیشه ­ای در ساختمان اداری و مسکونی از ابزار یراق وارداتی و فریم ­های آلومینیومی یا فولادی استفاده می­ کند تا میزان خطرات آن را کم کند. پارتیشن شیشه­ای عایق صدا است و مانع از ورود صدا و شلوغی به داخل محیط می­شود. استفاده از پارتیشن شیشه­ ای در طراحی داخلی ساختمان علاوه بر روشن شدن فضا، به عنوان عایق گرما عمل کرده و باعث گرم شدن محیط در فصل زمستان می ­شود.

ساخت حمام شیشه ای در سرویس بهداشتی:
امروزه در بیشتر خان ه­های آپارتمانی، سرویس بهداشتی و دوش در یک محیط قرار می­گیرد که شرایط سختی را برای اعضای خانواده به وجود می­آورد. حمام شیشه ­ای پارتیشنی است که سبب جداسازی فضای سرویس بهداشتی از دوش می­ شود یا و یا در حمام مستر برای جداسازی فضای دوش از بخش ­های دیگر مورد استفاده قرار می­گیرد. حمام شیشه ­ای مانع از خیس شدن فضای اطراف شده و از رشد باکتری­ها و انواع قارچ  در حمام و سرویس بهداشتی جلوگیری می­ کند. شرکت رامادر یکی از تولید کنندگان حمام شیشه ­ای یا کابین دوش است که با استفاده از شیشه ­­های ضخیم و ابزار یراقی که در برابر رطوبت مقاوم هستند به ساخت انواع حمام شیشه ­ای می­پردازد. در شرکت رامادر برای کسانی که علاقمند به داشتن حمام شیشه­ای نادید هستند از شیشه­ های سندبلاست شده یا شیشه ساتینا که مات و نادید هستند استفاده می­ کنند. معمولا به دلیل کمبود فضا در سرویس بهداشتی و حمام، درب­ های حمام شیشه ­ای را به صورت ریلی می­سازند تا فضای کمتری را اشغال کند.

ساخت بالکن شیشه ای با شیشه سکوریت:
یکی از محصولات شیشه­ای شرکت رامادر، بالکن شیشه­ای است که با استفاده از شیشه­های ضخیمی چون شیشه سکوریت و شیشه لمینت ساخته می­شود. بالکن فضای است که فضای داخل ساختمان را به محیط طبیعی بیرون ربط می­دهد و باعث ورود نور و هوا تازه در خانه می­ شود. از بسیاری از بالکن­ها به دلیل نداشتن سقف وپوشش دیواره، نمی­توان در فصل زمستان و هوای سرد استفاده کرد و در صورت استفاده، باعث سرد شدن اتاق و محیط خانه می­شود. بر همین اساس طراحان داخلی با استفاده از شیشه پوششی را در سقف و اطراف بالکن ایجاد کردند که حتی در فصل زمستان هم می­توان از فضای بیرون بیرون و نور خورشید استفاده کرد. شرکت رامادر یکی از تولید کنندگانی است که به ساخت انواع بالکن­های شیشه ­ای به صورت ثابت و متحرک می­پردازد. شرکت رامادر روزانه بیش از۱۵ پروژره را در زمینه ساخت انواع پارتیشن شیشه ­ای، پارتیشن اداری، بالکن شیشه­ای، حمام شیشه­ ای و... را به مرحله اجرا  و نصب می­ رساند. شرکت رامادر برای کسانی که با بالکن شیشه ­ای نادید نیاز دارند، از شیشه سکوریت سندبلاست شده که یک نوع شیشه نادید است استفاده می ­کند.

ساخت انواع درب شیشه­ ای اتوماتیک:
درب ­های شیشه ­ای یکی از پرکاربردترین محصولات شیشه­ای هستندکه  در ورودی شرکت­ها، ادارات، فروشگاه­ ها، مغازه­ ها و بیمارستان ­ها مورد استفاده قرار می­ گیرد. شرکت رامادر یکی از اولین شرکت­ هایی است که فعالیت خود را زمینه تولید انواع شیشه سکوریتی و درب­های اتوماتیک سکوریتی آغاز کرده است و پروژه­های زیادی را  در سطح داخلی و بین المللی به ثبت رسانده است. درب­ شیشه ­ای اتوماتیک با استفاده از برق و به صورت اتوماتیک استفاده می­ شود. درب شیشه ­ای اتوماتیک به صورت تلسکوپی، کشویی، قوسی و دوار تولید می ­شود.

 انواع شیشه در ساخت محصولات شیشه­ ای
برای ساخت محصولات شیشه ­ای از شیشه ­های متنوعی استفاده می­ شود که هر کدام از آن با توجه به ویژگی­ هایی که دارند کاربردشان متفاوت است و در ساخت محصولات متنوع مورد استفاده قرار می ­گیرند. در ادامه به توضیح دو نمونه از شیشه­ های پرکاربرد که برای ساخت محصولات شیشه ­ای در شرکت رامادر استقاده می­ شود، می­ پردازیم.

شیشه سکوریت: نوعی شیش نشکن است در ساخت بسیاری از محصولات شیشه­ای از قبیل پارتیشن شیشه ­ای، بالکن شیشه­ای و حمام شیشه ­ای استفاده می ­شود. این شیشه ­ها در ضخامت ­های مختلفی از ۹ تا ۲۰میلی متر ساخته می­ شوند و از روی هم قرار گرفتن چندلایه شیشه معمولی و قرار گرفتن در کوره­های داغ و خروج آب از آن­ها ساخته می­ شوند. در شرکت رامادر از شیشه سکوریت برای ساخت شیشه­ های نادید و شیشه ­های رنگی مانند شیشه سندبلاست شده و شیشه لاکوبل استفاده می­ شود.

شیشه لمینت: نوعی شیشه ایمنی است که از دو لایه شیشه سکوریت و یک لایه طلق از جنس pvc ساخته می ­شود و در ساخت شیشه خودرو، مکان­ ها امنیتی، نمای اسپایدر، درب­ها اتوماتیک شیشه ­ای استفاده می­ شود. شیشه­ لمینت اگرچه از مقاومت بالتری نسبت به شیشه سکوریت برخوردار است اما قیمت آن­ هم از شیشه سکوریت بیشتر و ساخت محصولات شیشه­ ای با شیشه لمینت هزینه ­های بیشتری را در بردارد.

کد خبر: ۶۱٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha