۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
بهره‌برداری از ۳ هزار مسکن ویژه محرومان در گلستان تا پایان سالجاری
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد:

بهره‌برداری از ۳ هزار مسکن ویژه محرومان در گلستان تا پایان سالجاری

گرگان- حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از بهره‌برداری از سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استان تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: با کمک بانک‌ها ۹۹ درصد انعقاد بانکی ساخت این واحدها انجام شده است.

سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: احداث سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان با همکاری کمیته امداد در دهه فجر سال قبل آغاز شد.

وی توضیح داد: طبق تفاهم‌نامه منعقده با کمیته امداد قرار بود این واحدهای مسکونی یکساله به بهره‌برداری برسد اما شیوع کرونا در اواخر سال گذشته عملیات شناسایی متقاضیان را متوقف کرد.

مدیرکل بنیادمسکن گلستان با یادآوری اینکه عملیات اجرایی ساخت سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان اردیبهشت امسال آغاز شد، افزود: بهره‌برداری از این واحدها طبق برنامه زمان‌بندی شده باید اردیبهشت ۱۴۰۰ به پایان برسد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد متقاضیان در این حوزه شناسایی شده‌اند و طراحی، نظارت و صدور پروانه ساخت به طور رایگان انجام شده است، ادامه داد: با حمایت بانک‌ها انعقاد بانکی ۹۹ درصد این واحدها انجام شده و یک درصد باقی‌مانده افرادی هستند که یا متقاضی فوت شده و یا انصراف داده است.

حسینی تصریح کرد: این واحدها از ۱۹۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض برخوردار شده‌اند سهم هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۱۵ ساله و کارمزد پنج درصد و ۷۵ میلیون تومان کمک بلاعوض است.

وی اضافه کرد: هرچند طبق زمان‌بندی انجام شده عملیات ساخت این واحدها باید در اردیبهشت سال آینده به پایان برسد اما تلاش داریم تا پایان سالجاری این سه هزار واحد را به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر: ۶۱٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha