۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
تجهیز زیربناها و روبناهای بنادر کوچک در دستور کار
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

تجهیز زیربناها و روبناهای بنادر کوچک در دستور کار

راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امیدواریم بتوانیم توسعه بنادر و رسیدن به تعهدات بندری و دریایی دیده شده در برنامه ششم توسعه را به مرحله اجرا برسانیم.

به گزارش بازار به نقل از سازمان بنادر و دریانوری، محمد راستاد رئیس سازمان بنادر و دریانوری با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی یکی از مهم‌ترین حوزه‌های حمل‌ونقلی انتفاعی به شمار می‌رود که تمام منابع آن اعم از بودجه و سرمایه از محل درآمدها حاصل می‌شود، تصریح کرد: در سازمان بنادر و دریانوردی همواره شاهد آن هستیم که ظرفیت‌ و برنامه‌های تعیین شده در حوزه کمی و کیفی در جهت توسعه بنادر باشد تا بتوان درآمدها را محقق کرد.

وی با بیان اینکه توسعه بنادر بازرگانی و کوچک و همچنین تحقق برنامه‌های توسعه‌ای بندری و دریایی در برنامه ششم با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی برای ایجاد ظرفیت‌های بندری کشور؛ اقدامات مهمی را در دستور کار خود قرار داده  که مهم‌ترین آنها؛ رونق اقتصادی سواحل، تجهیز زیربناها و روبناهای بنادر کوچک است و با چنین رویکری؛ شاهد بهبود شرایط اقتصادی و ایجاد اشتغال در نوار ساحلی خواهیم بود.

گفتنی است، توسعه زیرساخت‌های دریایی در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی است به‌طوری‌که ظرفیت بنادر در سال ۹۲ از ۱۸۰ میلیون تن به ۲۴۰ میلیون تن رسیده است.

کد خبر: ۶۱٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha