۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
توسعه بنادر ایران؛ رونق تولید و اشتغالزایی را برای کشور به همراه دارد
نماینده مردم بوشهر در مجلس:

توسعه بنادر ایران؛ رونق تولید و اشتغالزایی را برای کشور به همراه دارد

جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاهد رونق قابل توجه بنادر ایران هستیم، گفت: سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در بنادر ایران صورت گرفته و توان کشور در حوزه بندری و دریایی؛ ارتقاء یافته است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان بنادر و دریانوری، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان بنادر یکی از متولیان مهم در حوزه حمل و نقل است، اظهار کرد: حمل و نقل به دلیل اهمیت بسیار زیاد در اقتصاد دنیا، نیازمند برنامه ریزی، توجه جدی و سرمایه گذاری کلان است تا بتوان به شرایط مناسب اقتصادی و اجتماعی دست یافت.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در بنادر ایران صورت گرفته است، عنوان کرد: به طور حتم دولت به تنهایی امکان چنین سرمایه‌گذاری را نداشته و ندارد، بنابراین در این مسیر با توجه به ظرفیت قانونی اصل ٤٤ قانونی اساسی از توان مالی و مشارکت بخش خصوصی در حوزه دریایی و بندری استفاده شده و ضرورت دارد در ادامه راه نیز گام‌های بلندتری برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه توسعه بنادر ایران؛ رونق تولید و اشتغالزایی را برای کشور به همراه دارد، اظهار کرد: ضرورت دارد تا سیاست‌های دولت بر مبنای تعامل منطقی با بخش خصوصی باشد، با چنین نگاهی شاهد سرمایه‌گذاری مطلوب خواهیم بود و منافع چنین امری برای بخش خصوصی، دولت و مردم است.  

جمیری با اشاره به اینکه بنادر ایران رونق خوبی پیدا کرده است، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی به بخش خصوصی میدان داده و همین مسئله موجب شده است تا توان کشور در حوزه بندری و دریایی ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی به بخش خصوصی میدان داده است، ادامه داد: اقدامات سازمان بنادر؛ منافع بسیاری را برای کشور به همراه داشته است و فعالیت‌های صورت گرفته قابل تقدیر است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نگاه و توجه سازمان بنادر و دریانوردی به تأمین قطعات و تجهیزات بندری و دریایی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر خودکفایی را اثرگذار دانست و گفت: ما با تحریم مطلق در همه بخش ها از جمله حوزه دریایی و بندری مواجه هستیم و به طور حتم نگاه ویژه به تأمین قطعات با توجه و تکیه بر توان داخلی، موجب رونق اقتصاد ایران خواهد شد.

کد خبر: ۶۱٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha