۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
برگزاری رزمایش اهدای جهیزیه به نوعروسان از طرف اتحادیه املاک و بسیج اصناف

برگزاری رزمایش اهدای جهیزیه به نوعروسان از طرف اتحادیه املاک و بسیج اصناف

از سوی اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران و حوزه بسیج اصناف شهید عراقی و در قالب رزمایش کمکهای مومنانه ۱۲ فقره جهیزیه به زوجهای جوان و تعدادی ویلچر به جانبازان و افراد دارای معلولیت اهدا شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رزمایش کمک های مومنانه (اهدای جهیزیه) به همت حوزه بسیج اصناف شهید عراقی  و اتحادیه صنف مشاوران املاک با رعایت پروتکلهای بهداشتی در سالن اجتماعات اتحادیه املاک تهران برگزار شد.
در این مراسم مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران، سرهنگ کاکاوند جانشین فرمانده بسیج اصناف، حجت الاسلام حسنی رئیس انجمن اسلامی، سیانکی فرمانده حوزه بسیج شهید عراقی، حجت الاسلام کمالی، اعضای هیئت مدیره اتحادیه و اعضاء بسیج حضور داشتند.
مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک در این رزمایش با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم این حرکات مومنانه و خداپسندانه را ادامه دهیم، اظهار کرد: نقطه عطف اهدای جهیزیه که حرکتی مومنانه و خیرخواهانه است از بسیج آغاز شد و آقای سیانکی فرمانده حوزه خیرسازی کردند. اینجانب و اعضای هیئت مدیره اتحادیه املاک نیز سهمی در این اقدام نیکو داشتیم و توانستیم آن را به تصویر بکشیم. جا دارد از زحمات بسیج، این نهاد مردمی که بدون ادعا کار میکند تشکر و قدردانی کنیم.
خسروی تصریح کرد: جهیزیه به درب منزل نوعروسان عزیزان ارسال خواهد شد. خدا را شاکریم که توانستیم سهم کوچکی از این دریای بزرگ داشته باشیم.
در ادامه این رزمایش، سیانکی فرمانده حوزه بسیج شهید عراقی با ارایه توضیحاتی درخصوص کمک های مومنانه اظهار کرد: در بحث کمک های مومنانه و تهیه جهیزیه سازمان بسیج اصناف و هیئت مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک بسیار همراهی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. از اینکه توانستیم خادم ملت باشیم خدا را شاکریم و همچنین از عزیزان خیر که ما را در اجرای این طرح یاری کردند و در تمام مسیر همراهمان  بودند تشکر و قدردانی میکنیم.
وی گفت: ۱۲ سری جهیزیه هم اکنون بارگیری شده و آماده تحویل به خانواده های مورد نظر است. همچنین پنج عدد ویلچر جهت اهداء به معلولان و جانبازان شناسایی شده خریداری و تقدیم ایشان می شود. از همه عزیزان می خواهم برای خدمتگزاران و خیرین  دعا کنند تا بتوانیم در کنار هم شاهد رشد و ادامه این حرکت های جهادگونه باشیم.

کد خبر: ۶۱٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha