۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
صنعتی شدن به نفع گلستان نیست/ تعیین تکلیف پتروشیمی در آینده نزدیک
نماینده مردم گرگان و آق قلا:

صنعتی شدن به نفع گلستان نیست/ تعیین تکلیف پتروشیمی در آینده نزدیک

گرگان- منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعتی شدن به معنای واقعی به نفع گلستان نیست و کشاورزی این استان را نابود می‌کند.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اقتصاد ایران به شدت نیازمند ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در بخش تولید است.

وی افزود: در شرایط فعلی به دلایل متعدد از جمله وجود برخی موانع در محیط کسب و کار، بخش خصوصی انگیزه کافی را برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی ندارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار برای ورود به هر استان دو مولفه امنیت و حمایت را در نظر می‌گیرد، متذکر شد: بنابراین لازم است تا چتر حمایتی برای تولید و سرمایه‌گذاری در استان در نظر گرفته شود.

 وی با اشاره به اینکه صنعتی شدن به معنای واقعی به نفع گلستان نیست و کشاورزی را نابود می کند، ادامه داد: باید در گلستان که قطب تولید بسیاری از محصولات کشاورزی است، صنایع تبدیلی کشاورزی ایجاد شود.

منتظری اضافه کرد: اگر صنایع وابسته راه اندازی شود، اشتغال مولد ایجاد شده و تولیدات هم به تبع آن افزایش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید گره‌های پروژه‌های سرمایه‌گذاری و بر زمین مانده استان باز شود، تصریح کرد: پتروشیمی گلستان بعد از ۱۴ سال، استخوان در گلو بوده و این پروژه به همراه ۹ پروژه دیگر از اولویت‌های ماست تا در نشست ها و جلسات مشکلات آن‌ها را رفع کنیم.

منتظری از تعیین تکلیف و حل شدن مشکلات پتروشیمی در آینده نزدیک خبر داد و رسانه ای شدن آن را به زمان‌های آتی موکول کرد.

کد خبر: ۶۱٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha