۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
پروژه آبرسانی به شهر آبیک یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
استاندار قزوین:

پروژه آبرسانی به شهر آبیک یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

قزوین- استاندار قزوین گفت: پروژه آبرسانی به شهر آبیک به یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین آن از منابع دولتی بسیار دشوار است.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور شامگاه چهارشنبه در جلسه تخصیص منابع آب استان قزوین که در شرکت آب منطقه ای استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: آبرسانی به شهر آبیک امروز به یکی از مهم ترین چالش ها در حوزه مدیریت آب در استان تبدیل شده چرا که تامین آب سالم از مهم ترین وظایف دولت ها برای مردم است.

وی بیان کرد: این در شرایطی است که کیفیت پایین آب شهر آبیک موجب نارضایتی مردم شده و اجرای این پروژه امروز به یکی از مهم ترین اولویت های استان تبدیل شده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: اجرای پروژه طرح انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک وضعیت آب شرب این شهر را بهبود می بخشد و میتواند نیاز مردم را در این حوزه پاسخگوید.

جمالی پور گفت: همه ظرفیت های استان امروز در اختیار اجرای این پروژه قرار گرفته است ولی باید پذیرفت که تامین این اعتبار از منابع دولتی در حال حاضر میسر نیست و از این رو نیازمند مشاکرت بخش خصوصی برای تامین این اعتبارات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت منابع آب از مهم ترین نیازهای امروز کشور است و از این رو در استان قزوین نیز با جدیت پیگیری برگزاری جلسات مدیریت آب هستیم تا بتوانیم اولویت های این بخش را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنیم.

اجرای پروژه آبرسانی به آبیک تا پایان امسال
یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به اولویت اجرای پروژه آبرسانی به شهر آبیک اظهار داشت: این پروژه ۱۷ کیلومتری به دلیل نیاز استان قزوین به یک اولویت جدی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در مسیر ۱۷ و نیم کیلومتر در حال اجراست که تا کنون نزدیک به ۷ کیلومتر آن اجرایی شده است و مابقی پروژه در صورت تامین کارفرما تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین بیان کرد: عزمی جدی در استان قزوین برای رفع مشکلات حوزه آب آغاز شده است و از این رو در تلاشیم تا بتوانیم منابع آبی استان قزوین را مدیریت کنیم.

کد خبر: ۶۱٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha