۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
 نظارت بر عرضه محصولات پروتئینی استان سمنان تشدید می‌شود
مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

نظارت بر عرضه محصولات پروتئینی استان سمنان تشدید می‌شود

سمنان- مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه نظارت بر عرضه محصولات پروتئینی استان تشدید می‌شود، گفت: این کار با استفاده از ۵۰ تیم بازرسی از اصناف صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، روح الله حامدی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استانداری سمنان و در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه  نظارت بر عرضه محصولات پروتئینی در سمنان تشدید می شود، بیان کرد: این طرح برای مقابله با آثار سوء گران فروشی و تخلفات اصناف صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه ۵۰ تیم بازرسی سازمان صمت و اتاق اصناف استان سمنان در این نظارت‌ها همکاری دارند، ابراز کرد: این تیم‌ها نظارت بر میزان و نوع عرضه و قیمت محصولات پروتئینی را به صورت استانی در دستور کار قرار داده اند.

مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در پاسخ به سوال خبرنگار بازار درباره نحوه بازرسی‌ها، تاکید کرد: در کنار تیم‌های مذکور از صمت و اصناف، بازرسان افتخاری طبق تفاهم نامه امضا شده بین سازمان صمت و همچنین سپاه و بسیج استان همکاری دارند. 

حامدی با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار شب یلدا نیز از روز گذشته در سطح استان سمنان آغاز به کار کرده است، تاکید داشت: اولویت این طرح آجیل فروشی ها، خشکبار، شیرینی، میوه فروشی ها و تره بار است.

وی درباره با اولویت های کالاهای پروتئینی برای بازرسی در سطح استان سمنان نیز، گفت: گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و لبنیات اولویت های نظارت و بازرسی مواد پروتئینی محسوب می شوند.

مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه کنترل قیمت‌ها و اطمینان از موجودی بازار محور و هدف اصلی این بازرسی‌ها است، تاکید کرد:  مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف در سراسر استان با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری صمت تماس بگیرند زیرا معتقد هستیم که نقش مردم در این وادی بسیار دارای اهمیت است.

کد خبر: ۶۱٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha