۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
۲۱۰ قطعه مورد نیاز در نمایشگاه بومی سازی تجهیزات گازرسانی عرضه شده است
مدیر روابط عمومی شرکت گاز خوزستان:

۲۱۰ قطعه مورد نیاز در نمایشگاه بومی سازی تجهیزات گازرسانی عرضه شده است

اهواز- مدیر روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: ۸۰ قلم اصلی موجود است و تعداد قطعات جانبی به ۱۳۰ قلم می رسد که می طلبد صنعتگران ورود کرده و از نمایشگاه نیز بازدید کنند.

فهد خباز در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برپایی نمایشگاه ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت گاز رسانی، خوزستان، اظهار کرد: این یک نمایشگاه عرضه نیست، بلکه نمایشگاهی در قالب تقاضا است‌ و بر حسب به نمایش گذاشتن نیاز های این شرکت نیز برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به منظور حمایت از تولید ملی و تولیدکنندگان داخل استان برگزار شده است تا خود نیز بتوانیم پاسخگوی نیاز پر مصرف صنعت گاز در خپد استان باشیم.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز خوزستان با اشاره به میزان قطعات به نمایش گذاشته ‌در نمایشگاه، گفت: ۸۰ قلم اصلی موجود است و  تعداد قطعات جانبی به ۱۳۰ قلم می رسد که می طلبد صنعتگران ورود کرده و از نمایشگاه نیز بازدید کنند.

خباز عنوان کرد: با کمک واحد بازرسی شرکت  گاز ،مشخصات فنی به طور کامل بر روی قطعات گذاشته شده است‌ که این مهم به صنعتگران کمک می کند تا تولیداتشان را به استانداردهای مطلبوب و مورد نظر شرکت گاز برسانند.

وی با بیان اینکه بازدید و استقبال صنعتگران موجب ایجاد اشتغال خواهد شد، گفت: ورود صنعتگران نیازهای شرکت گاز را از دیگر استانها و خارج کشور مبرا می سازد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز  خوزستان یادآور شد: برپایی سالانه این نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفته و در سطح کلان با همکاری شهرکهای صنعتی استان بررسی شده است. هدف  سال آینده دعوت از تولید کنندگان بیشتری در زمینه تولید داخل است.

کد خبر: ۶٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha