۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
 اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا ویژه نوروز ۹۹ در دماوند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند خبر داد؛

اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا ویژه نوروز ۹۹ در دماوند

دماوند- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند از اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا ویژه نوروز ۹۹ در این شهرستان خبر داد.

آرش آقاجان احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار از  اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا ویژه نوروز ۹۹ در دماوند خبر داد و اظهار داشت: این طرح به‌منظور پایش و نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف خدماتی و کالایی تا ۱۵ فروردین سال آینده در شهرستان دماوند در قالب بازرسی نوبه‌ای و گشت‌های مشترک اجرا می‌شود.

آقاجان احمدی افزود: در روزهای پایانی سال و لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت شاهد افزایش تقاضای عمومی هستیم.

وی گفت: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی از اهداف اجرای این طرح است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند بیان داشت: در بخش تنظیم بازار، عرضه کالاهای اساسی مشمول طرح می‌باشد که هر کدام از اقلام که در سیاست کشوری مورد تصمیم در توزیع جهت تنظیم و تعدیل بازار قرار گیرد.

آقاجان احمدی با اشاره به اینکه این نهاد و اتاق اصناف آمادگی بازرسی هر روز از سطح عمده و خرده را برعهده دارند عنوان داشت: جهت دریافت گزارشات و شکایات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری، بازرسان مجری این طرح در اسرع وقت نسبت به پیگیری این گزارشات مردمی اقدام می‌کنند.

کد خبر: ۶٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha