۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
۸۱ آرایشگاه زنانه در زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۸۱ آرایشگاه زنانه در زنجان پلمب شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۱ آرایشگاه زنانه در استان زنجان به علت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا پلمب شده است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کرونا فعالیت برخی از مشاغل را تحت تاثیر خود قرار داده و طبق اعلام ستاد کرونا باید فعالیت مشاغل پر خطر در استان  زنجان تعطیل شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد، اظهار داشت: همچنان فعالیت آرایشگاه های زنانه در استان امکان پذیر نیست. 

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: از آغاز سالجاری تاکنون ۸۱ آرایشگاه زنانه در استان به علت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا پلمب شده است و در این میان مرکز بهداشت هم جداگانه آرایشگاه زنانه را مورد بازرسی قرار می دهد و با مسئولیت خود آرایشگاه های متخلف را پلمب می کند. 

موسوی تاکید کرد: خوشبختانه در استان زنجان آرایشگاه مردانه پلمب نشده و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی توسط آقایان بسیار خوب بوده است. 

وی ابراز داشت: فعالیت بیشتر آرایشگاه های زنانه در واحدهای مسکونی است و  آرایشگاه های زنانه درشهر زنجان ، ابهر و خرمدره بیشترین تخلف را دارند.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: آرایشگاه های زنانه تا اطلاع ثانوی در استان حق فعالیت ندارند و از فعالان در این حوزه درخواست می شود به مصوبات ستاد کرونا عمل کرده و به صورت زیر زمینی فعالیت نکنند چرا که با این افراد به جد برخورد می شود.

کد خبر: ۶۱٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha