۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۱
ضرورت تولید ۱۲ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی برای داشتن هوای پاک
یک تولید کننده موتورسیکلت خبر داد

ضرورت تولید ۱۲ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی برای داشتن هوای پاک

عرب، تولیدکننده موتورسیکلت با اشاره به اینکه یک ماه مانده به ۲۹ دی و روز هوای پاک و بر این اساس برنامه ریزی‌هایی انجام شده است، گفت: ترغیب به استفاده مشتریان موتورسیکلت از موتور برقی تاثیر بسزایی می تواند در هوای پاک داشته باشد.

بازار؛ گروه خودرو: علی عرب، تولید کننده موتورسیکلت با اشاره به برنامه های پیش رو برای تولیدکنندگان موتورسیکلت اظهار داشت: با توجه به اینکه یک ماه مانده به ۲۹ دی و روز هوای پاک، ترغیب به استفاده مشتریان موتورسیکلت از موتور برقی تاثیر بسزایی می تواند در کاهش ورود آلاینده‌ها به هوا و برخورداری از هوای پاک داشته باشد.

وی ضمن اشاره به اعلام پلیس راهور برای سال ۱۴۰۰ در راستای تغییر مدل موتورهای بنزینی به برقی ادامه داد: بر این اساس باید موتور برقی به روز رسانی شود تا خریداران این محصول بیشتر منتظر تهیه نباشند. از آنجایی که ثبات نسبی در بازار ارز هست، قیمت ها مناسب و افزایش قیمت در تغییر مدل در کار نیست، اما باعث رونق بازار خواهد شد.

این تولیدکننده با اشاره به مصوبه دولت در خصوص موتور سیکلت‌های برقی، افزود: بر اساس مصوبه دولت باید ۱۰ درصد از تولیدات موتورسیکلت های کشور به موتورهای برقی اختصاص داده شود.

عرب با اشاره به اینکه برای کاهش آلاینده های وارده به هوا افزایش تولید موتور سیکلت‌های برقی یک اجبار است، بیان کرد: تیراژ موتور سیکلت‌های تولید شده از ابتدای سال تاکنون به ۱۲۰ هزار دستگاه می رسد که از این تعداد باید ۱۲ هزار موتور سیکلت برقی باشند. بنابراین در صورتی که این برنامه عملیاتی شود حتی می توان به این نتیجه رسید که تعداد فروش موتورهای برقی از برنامه ۱۰ درصدی پیشنهاد دولت هم در آینده نه چندان دور پیشی خواهد گرفت.

کد خبر: ۶۰٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha