۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
۹ هزار زنجانی در طرح ملی اقدام مسکن افتتاح حساب داشتند
معاون راه و شهرسازی زنجان:

۹ هزار زنجانی در طرح ملی اقدام مسکن افتتاح حساب داشتند

زنجان- شاهین فر، معاون راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه در استان ۱۸ هزار و ۵۲۱ نفر واجد شرایط برای دریافت مسکن شدند، گفت: ۹ هزار و ۲۹۸ نفر در طرح ملی اقدام مسکن افتتاح حساب داشتند.

سعید شاهین فر در گفتگو با خبرنگار بازار،به روند اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دراین استان ۱۸ هزار و ۵۲۱ نفر واجد شرایط برای دریافت مسکن شدند. 

وی با بیان اینکه از این تعداد برای پنج هزار و ۷۷۴  واحد مسکونی  دراستان زنجان پروژه تخصیص یافته است، اظهار کرد: ۹ هزار و۲۹۸ نفر هم افتتاح حساب داشتند و هفت هزار و ۸۹۱ نفر هم ۴۰ میلیون تومان را  واریز کردند. 

معاون راه و شهرسازی زنجان، به مسکن فرهنگیان هم اشاره کرد و گفت: دراستان زنجان هم پرونده بیش از ۵۷۰ فرهنگی واجد شرایط به راه و شهرسازی داده شده که از این تعداد ۳۲۰ نفر برای شهر زنجان  بوده و مابقی برای سایر شهرستانها است. 

شاهین فر تاکید کرد: فرهنگیانی هم که درسامانه اقدام فرهنگیان و هم در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند باید از طرح ملی اقدام مسکن انصراف  بدهند تا پیامک افتتاح حساب برای آنها شود. 

وی افزود: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد و برخورد لازم انجام صورت می گیرد. 

معاون راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن وجود دارد، گفت: در سایر شهرستان‌ها هم مشکل زمین رفع شده است. 

شاهین فر با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت مسکن در گلشهر کاظمیه زنجان و کوی نصر آغاز شده است، تصریح کرد: درفاز اول واجدین شرایط ۴۰ میلیون تومان واریزی خواهند داشت. 

کد خبر: ۶۰٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha