۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کارشناسی واحدهای آسیب دیده از سیلاب استان بوشهر پایان یافت
معاون بنیاد مسکن استان بوشهر:

کارشناسی واحدهای آسیب دیده از سیلاب استان بوشهر پایان یافت

بوشهر - عبداللهی، معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: روند کارشناسی واحدهای آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در سه شهرستان دشتستان، گناوه و دیلم پایان یافت.

سالار عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پس از کارشناسی‌های اولیه از مناطق آسیب دیده از سیلاب اخیر در شهرستانهای دشتستان، گناوه و دیلم و اعلام خسارت اولیه، ضمن هماهنگی با مسئولین محلی برای شناسایی مناطق آسیب دیده، روند ارزیابی خسارت واحد به واحد توسط ۱۵ اکیپ بنیاد مسکن استان در شهرستان‌های مذکور به پایان رسید.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های تخصصی و کارشناسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر طی چند روز تلاش‌های بی‌وقفه پس از اتمام کارشناسی‌ها، کار تشکیل پرونده‌های خسارت دیده‌گان از سیلاب را آغاز کرده‌اند.

معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مستقر در شهرستان‌های مذکور تلاش دارد هرچه سریع‌تر عملیات بازسازی در مناطق حادثه‌دیده را آغاز کند.

عبداللهی با تشریح خسارت‌های وارده بر اماکن مسکونی و زیان وارد شده بر مردم، افزود: متقاضیان برای تشکیل پرونده به ستادهای بازسازی در شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دیلم مراجعه می‌کنند و تلاش خواهیم کرد برای جبران خسارت‌های وارده کوتاهی نکنیم تا آرامش به زندگی مردم بازگردد.

کد خبر: ۶۰٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha