۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
روزانه ۱۰ تن تخم مرغ با نرخ مصوب در البرز توزیع می شود
رئیس صمت البرز:

روزانه ۱۰ تن تخم مرغ با نرخ مصوب در البرز توزیع می شود

کرج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان اینکه سهمیه روزانه تخم مرغ استان ۱۰ تن است، گفت: هر کیلوگرم تخم مرغ با نرخ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اخبار خوبی که مبنی بر بهبود ترخیص نهاده‌های دامی منتشر شده انتظار این است که نرخ تخم مرغ و مرغ بیش از پیش به تعادل برسد.

ربیعی افزود: هم اینک نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ یک شانه تخم مرغ معمولی ۳۰ عددی متوسط ۲۹ هزار تومان است.

وی گفت: در حال حاضر نرخ یک شانه تخم مرغ معمولی ۳۰ عددی متوسط در میادین شهرداری و واحدهای صنفی منتخب اتاق اصناف با قیمت ۲۷ هزار ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

ربیعی سهمیه روزانه تخم مرغ استان را ۱۰ تن عنوان کرد و افزود: سهم سوپر مارکت های شهرستان کرج ۲.۵ تن، میادین شهرداری سه تن و سهم صنوف منتخب شهرستانها ۴.۵ تن است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان البرز درباره وضعیت توزیع مرغ در استان اظهار کرد: در حال حاضر مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان و مرغ گرم با نرخ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در میادین شهرداری، فروشگاههای بزرگ و صنوف منتخب اتاق های اصناف در حال توزیع است.

بنا به گفته ربیعی فرایند توزیع مرغ گرم و منجمد در روستاها با نظارت دهیاری ها و در شهرهای دورافتاده استان با نظارت بخشداری انجام می شود که البته تمامی این فرایند با نظارت عالیه بازرسی سازمان صمت البرز در حال جریان است.

کد خبر: ۶۰٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha