۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
بانک های حامی تولید تشویق می شوند/برخورد با مدیران بانک متخلف
استاندار قزوین:

بانک های حامی تولید تشویق می شوند/برخورد با مدیران بانک متخلف

قزوین- استاندار قزوین، درباره ضرورت همراهی بانک ها با طرح های صنعتی، تولیدی و همچنین حوزه اشتغال زایی در زمینه ارائه تسهیلات رونق تولید گفت: مدیران بانک حامی تولید در قزوین مورد تشویق قرار گرفته و مدیران متخلف باید پاسخگو باشند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی‌پور  با بیان اینکه تسهیلگری در حوزه تولید به عنوان مهم ترین نیاز اقتصادی امروز کشور در راس همه امور و فعالیت های اقتصادی قرار دارد، بیان کرد: این در شرایطی است که مهم ترین مشکل امروز صنایع و تولیدکنندگان استان قزوین مشکلات اقتصادی و سرمایه در گردش است که پیش بینی شده تا با حمایت بانک ها بتوانیم این مسئله را مدیریت کنیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران امروز با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند که از این رو اولویت بانک ها تسهیلگری در حوزه تولید و سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

جمالی پور بیان کرد: حمایت مدیران بانک ها از پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری و تامین اعتبارات مورد نیاز به صورت یک مسیر و خط مشی حرکت به این مدیران ابلاغ شده و امروز در تلاش هستیم تا همراهی مدیران را در این حوزه کسب کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران بانکی که بتوانند در این حوزه علمکرد خوبی داشته باشند از سوی مدیریت استان تشویق می شوند و قطعا مدیران متخلف باید پاسخگو باشند، گفت: همه باید در حد توان خود از تولید و اشتغال در کشور حمایت کنیم که قطعا نقش مدیران بانک ها در این حوزه بسیار اثرگذار تر از سایر گروه هاست.

کد خبر: ۶۰٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha