۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت در کشور
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد

اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت در کشور

امینی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت جاساز مخازن اضافی و غیراستاندارد خودروها در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش بازار، سرهنگ جلال امینی گفت: در اجرای برنامه تدوینی سال ۹۹ و به منظور شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق در حوزه سوخت، ششمین مرحله طرح برخورد با قاچاق سوخت (جاساز مخازن اضافی و غیراستاندارد خودروها) در هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: مجموع کشفیات فرآورده‌های نفتی در این طرح، دو میلیون و ۴۷۴ هزار و ۱۵۲ لیتر به تفکیک نوع فرآورده شامل گازوئیل به مقدار یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۴۳ لیتر، بنزین ۱۸ هزار و ۸۰۰ لیتر، نفت سفید ۸۸ هزار و ۹۷۰ لیتر، نفت کوره ۴۰ هزار و ۴۰ لیتر و ارزش کشفیات مذکور بیش از ۱۳۶ میلیارد ریال است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: از ۱۲ هزار و ۶۱۹ دستگاه خودروهای کنترل شده ۴۹۶ خودروی متخلف توقیف، ۹۴۱ نفر دستگیر و ۴۸ عدد کارت سوخت کشف شد و در این رابطه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرهنگ امینی خاطرنشان کرد: تلاش این پلیس با اجرای طرح‌های عملیاتی و واپایشی در زمینه مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت اثر بخش بوده، لذا برخورد ریشه‌ای با قاچاق، مستلزم همکاری سایر سازمان‌های متولی نیز است.

کد خبر: ۶۰٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha