۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کلیات طرح مبارزه با قماربازی مجازی تصویب شد
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:

کلیات طرح مبارزه با قماربازی مجازی تصویب شد

نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تعیین سه عضو این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: همچنین کلیات طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات که در مورد مبارزه با قماربازی مجازی است تصویب شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسن نوروزی از تعیین اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: بنابر رای اعضای کمیسیون ابراهیم عزیزی  نماینده مردم کرمانشاه، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به عنوان نمایندگان کمیسیون قضایی و حقوقی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ خواهند بود.

وی با یادآوری بررسی طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی در نشست امروز کمیسیون متبوعش، گفت: این طرح در مورد مبارزه با قماربازی مجازی است که به اتفاق آرا کلیات آن تصویب و برای بررسی جزئیات به کمیته تخصصی ارجاع شد؛ قماربازان در ترکیه و آمریکا فعالیت و سالانه یک میلیارد دلار از کشور خارج می‌کنند بنابراین باید مبارزه با آنها در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۶۰٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha