۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
۳هزار واحد مسکونی برای محرومان در اردبیل احداث می‌شود/ پرداخت ۶میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

۳هزار واحد مسکونی برای محرومان در اردبیل احداث می‌شود/ پرداخت ۶میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض

اردبیل- سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل گفت: احداث سه هزار واحد مسکونی برای محرومان استان در دستور کار است.

فرهاد سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته، خوشبختانه احداث سه هزار واحد مسکونی  برای محرومان اردبیلی با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه در همین خصوص پرداخت شش میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به واجدان شرایط محقق شده است گفت: در این راستا سه هزار و ۳۲۳ پرونده برای دریافت مسکن محرومان در استان تشکیل یافته و به همین منظور به میزان دو هزار و ۴۷۱ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: عقد قرارداد با ۹۵۶ نفر تاکنون محقق شده و در راستای کمک به نیازمندان و اقشار بدون مسکن تمام سعی و تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ارائه خدمات به آنان دست یابیم.

سبحانی ادامه داد: مطالعه و تهیه طرح هادی کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان انجام شده و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم، گام‌های مؤثری در بحث بازنگری طرح هادی روستاهایی که از مطالعه آنها بیش از ۱۰ سال گذشته است، برداریم.

وی با اشاره به اختصاص زمین رایگان برای احداث مسکن اقدام ملی نیز اظهار کرد: احداث مسکن اقدام ملی برای افراد واجد شرایط را در دستور کار قرار داده‌ایم و در ارتباط با برخورداری از تسهیلات نیز خانواده‌های واجد شرایط که تحت پوشش امداد و بهزیستی هستند علاوه بر این تسهیلات از دیگر تسهیلات این سازمانها نیز بهره‌مند خواهند شد تا بتوانند در راستای احداث مسکن تا حدودی دغدغه مالی را برطرف کنند.

کد خبر: ۶۰٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha