۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
روزانه ۵۰ تن مرغ به کشتارگاه‌های زنجان تحویل داده می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

روزانه ۵۰ تن مرغ به کشتارگاه‌های زنجان تحویل داده می‌شود

زنجان- تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه طی روزهای اخیر آرامش خوبی در بازار گوشت مرغ استان داشتیم، گفت: روزانه بیش از ۴۵ تا ۵۰ تن مرغ به کشتارگاه‌ها تحویل داده می‌شود.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طی آذرماه آرامش خوبی در بازار گوشت مرغ استان زنجان داشتیم، گفت: مرغداران در زنجان برای تامین گوشت مرغ مردم همکاری خوبی را با جهاد کشاورزی دارند.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۴۵ تا ۵۰ تن مرغ به کشتار گاه‌های زنجان تحویل داده می شود، اظهار داشت: روزانه کشتارگاه‌ها توسط بازرسان صنعت و معدن و تجارت استان مورد نظارت قرار می گیرند.

رئیس سازمان  جهاد کشاورزی زنجان، گفت: از اول سال جاری تاکنون  ۲۱۹ کشتار مرغ در استان زنجان انجام شده و کمبودی درخصوص گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: استان در زمینه تولید گوشت مرغ مشکلی ندارد و مردم نگران نباشند. 

تاراسی با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ در استان تا پایان سال افزایشی نخواهد داشت، ابراز داشت: گوشت مرغ در استان با قیمت ۲۱هزار و ۵۰۰تومان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه  قیمت گوشت مرغ در این استان پایین تر از خیلی از استان ها است، گفت: طی هفت ماه گذشته، زنجان تنها استانی است که کمترین قیمت مرغ در سطح کشور را داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: برای تامین مرغ استان هم ۲۵ قرار داد با مرغداران استان منعقد شده و بیش از دو هزار تن گوشت مرغ تولید می شود.

کد خبر: ۶۰٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha