۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
بالغ بر ۴۰ درصد مرغ سیستان و بلوچستان در استان تولید می شود/ لزوم ورود سرمایه گذاران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بالغ بر ۴۰ درصد مرغ سیستان و بلوچستان در استان تولید می شود/ لزوم ورود سرمایه گذاران

زاهدان - نیکبخت، رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان بهترین موقعیت را در زمینه ی سرمایه گذاری در زمینه پرورش طیور دارد، گفت: بالغ بر ۴۰ درصد مرغ مورد نیاز سیستان و بلوچستان در استان تولید می شود.

محمد علی نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: بالغ بر ۴۰ درصد مرغ مورد نیاز سیستان و بلوچستان در استان تولید می شود و این فرصت مناسبی است تا سرمایه گذاران از این ظرفیت باقیمانده برای تولید استفاده ببرند و وارد بازار سیستان و بلوچستان شوند.

وی افزود: ستادی به جهت تنظیم بازار در سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ایجاد شده که تاکنون ۲۹ جلسه تخصصی با هدف توسعه و ساماندهی بازار برگزار کرده است . 

رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان میزان مرغ مورد نیاز استان را در روز بالغ بر ۲۵۰ تن اعلام کرد و گفت: کشتارگاههای استان باید به ظرفیت کامل تولید بازگردند و از ظرفیت آنها برای تامین مرغ کشتار روز استفاده بهینه انجام شود.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان به لحاظ جغرافیایی بهترین موقعیت را در زمینه ی سرمایه گذاری در زمینه پرورش طیور دارد و جدای از اینکه بازار استان، بازاری استثنایی است از ظرفیت مرز هم می توان به راحتی برای صادرات مرغ کشتار روز به سایر کشورها و به ویژه کشورهای همسایه استفاده کرد.

کد خبر: ۵۹٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha