۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
استرداد ۴۳۵ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان
مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان خبر داد

استرداد ۴۳۵ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان

بندرعباس- مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان از استرداد ۴۳۵ میلیارد و۵۶۷ میلیون تومان به صادرکنندگان در استان خبر داد و گفت: این میزان مالیات بر ارزش افزوده در مدت هشت ماه سال جاری به صادرکنندگان استرداد شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی هرمزگان،  شاکر رضا مریدی با اعلام این مطلب بیان داشت: میزان استرداد مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان در هشت ماهه مشابه سال گذشته ۱۱۱میلیارد و ۴۱۳ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: میزان استرداد مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۹۱ درصد رشد داشته است.

وی تأکید کرد: هرمزگان در استرداد مالیات بر ارزش افزوده در سال‌های ۹۷ و ۹۸ مقام نخست را در کشور کسب کرده است.

مریدی گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا، علاوه بر آثار بهداشتی و اجتماعی گسترده‌ای که در پی داشته است، گردش اقتصاد کشور را به‌خصوص در شرایط تحریم و محدودیت‌های انتقال ارز و... تحت الشعاع قرارداده است.

وی اظهار داشت: اداره‌کل امور مالیاتی هرمزگان علیرغم تمام محدودیت‌های موجود، توانسته است در راستای تحقق شعار جهش تولید و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال در این بخش، در هشت ماهه نخست امسال بیش از ۴۳۵ میلیارد تومان به فعالان و تولیدکنندگانی که در حوزه صادرات فعال هستند، استرداد کند.

کد خبر: ۵۹٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha