۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب استان سمنان در اولویت است/ چالش جدی کم‌آبی
استاندار سمنان:

تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب استان سمنان در اولویت است/ چالش جدی کم‌آبی

سمنان– استاندار سمنان بابیان اینکه تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب استان باید در اولویت نخست قرار گیرد، گفت: چالش کم‌آبی در این منطقه جدی است و مدیران مربوطه باید تمهیدات لازم برای مقابله با این امر را بیندیشند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم‌آبی استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه چالش کم‌آبی در استان جدی است، اظهار داشت: تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب در اولویت است.

وی با تأکید بر اینکه طرح فاضلاب شهر سمنان یکی از مهم‌ترین طرح‌های این استان در راستای سازگاری با کم‌آبی است، تصریح کرد: قرارداد جدید شرکت آب و فاضلاب و شهرداری سمنان برای اجرای این طرح باید دارای ضمانت اجرا باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه در قرارداد جدید، شهرداری سمنان به‌عنوان طرف حساب شرکت آب و فاضلاب استان، مکلف به انجام تعهدات خود در زمان تعیین‌شده است، افزود: تسریع در اجرای فرآیندها و تکمیل این طرح در دستور کار قرار گیرد.

آشناگر بابیان اینکه توسعه و راهکار اساسی برای برون‌رفت از معضل خشک‌سالی این استان درگرو اجرای طرح‌های آب‌رسانی ازجمله طرح انتقال آب خزر است، افزود: وزارت نیرو طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را پیگیری کند.

کد خبر: ۵۹٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha