۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
۸۸۲ میلیون ریال کالای قاچاق در بازار کردستان کشف شد
رئیس اداره بازرسی سازمان صمت کردستان:

۸۸۲ میلیون ریال کالای قاچاق در بازار کردستان کشف شد

کردستان- سردارزاده، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۸۸۱ میلیون و ۶۰۵ هزار ریال کالای قاچاق طی هشت ماهه امسال در بازار استان کشف و ضبط شد.

فرزاد سردارزاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه چهار هزار و ۷۷۱ مورد بازرسی  در زمینه مقابله و مبارزه با عرضه کالای قاچاق در سطح بازار استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در نتیجه این بازرسی ها ۵۶ فقر پرونده به ارزش ۸۸۱ میلیون و ۶۰۵ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: بیشترین کالاهای قاچاق کشف و ضبط شده در بازار استان طی این مدت شامل سیگار، مواد غذایی و خوراکی و لوزام آرایشی و بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده بوده است.

سردارزاده یادآور شد: علاوه بربازرسی هایی که توسط بازرسان و ناظران سازمان صمت انجام شده توسط گشت های مشترک هم بازار مورد بازدید قرار گرفته و تخلف هایی هم احراز شده است.

وی اظهار داشت: طی هشت ماهه امسال یک هزار و ۸۱۹ مورد گشت مشترک با حضور کارشناسانی از تعزیرات، اماکن، اتحادیه و فرمانداری از سطح بازار استان انجام شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: احراز ۴۱۳ مورد تخلف حاصل تعداد گشت مشترک انجام شده در این مدت است که ارزش پرونده تشکیل شده آنها بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سامانه تلفنی ۱۲۴ به طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی در راستای عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

کد خبر: ۵۹٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha