۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
خسارت های  بارندگی در خراسان جنوبی/ توصیه های مدیریت بحران برای کاهش دما
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

خسارت های بارندگی در خراسان جنوبی/ توصیه های مدیریت بحران برای کاهش دما

بیرجند- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه به دنبال آگاه سازی جامعه، بارندگی های اخیر در استان هیچ خسارت جانی نداشته و خسارت های مالی ناچیز بوده است.

سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت و گو با بازار بیان کرد: به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر بارش رگباری باران، نیروهای عملیاتی و امدادی در سطح شهرستان‌ها برای رسیدگی به حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی با ابراز خرسندی از همکاری رسانه ها در آگاه سازی جامعه نسبت به شرایط جوی بیان کرد: به دنبال آمادگی مردم و رعایت باید ها و نباید ها، بارندگی‌های هیچ خسارت جانی و مالی به دنبال نداشت.

میرجلیلی بیان کرد: تنها چند راه روستایی به مدت دو ساعت به دلیل ریزش برف مسدود شده که در همان ساعات اولیه با تلاش نیروهای امدادی و عملیاتی بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: برای رسیدگی به حوادث احتمالی در بارندگی های اخیر، ۱۷۴ تیم امدادی و عملیاتی آماده باش بودند که خوشبختانه مورد خاصی گزارش نشده است.

میرجلیلی اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش دما، از دامداران، مرغداران و کشاورزان خواستاریم مراقبت های لازم را لحاظ کنند.

کد خبر: ۵۹٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha