۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲
از تعطیلی کارخانه «روغن نباتی» تا عطش کارخانه «نوشابه» برای تسهیلات
روایتی از ظرفیت راکد صنایع در بندرعباس در گفت‌وگو با بازار:

از تعطیلی کارخانه «روغن نباتی» تا عطش کارخانه «نوشابه» برای تسهیلات

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ظرفیت های راکد صنایع در این حوزه انتخابیه را تشریح کرد.

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به ظرفیت های راکد صنایع در کشور گفت: بیشترین ظرفیت اشتغال زایی و تولیدی در حوزه انتخابیه بنده - بندرعباس- در شهرک‌های صنعتی است.

وی تاکید کرد: صنوف فعال در این شهرک های صنعتی هر کدام با ادارات خاصی در ارتباط هستند به عنوان مثال ما زمانی کارخانه تولید روغن نباتی حیات را در بندرعباس داشتیم، پیرو فعالیت این کارخانه برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شد اما این کارخانه به دلیل نامهربانی برخی ادارات مربوطه تعطیل شد در صورتی که استانداری و اداره کل صنعت و معدن استان قول داده بود که این کارخانه را زنده خواهند کرد.

نماینده مردم هرمزگان، ابوموسی و بندرعباس در مجلس در رابطه با چرایی تعطیلی این کارخانه روغن نباتی گفت: مشکلاتی از جمله اخذ سند مالکیت، تامین اجتماعی و یا موارد زیست محیطی پیرو فعالیت این کارخانه وجود داشت که نهایتاً باعث تعطیلی آن شد.

مرادی اظهارداشت: همچنین در حوزه انتخابیه بنده شرکت‌های وجود داشت که کارشان تولید وسایل برقی بود و برای نزدیک به ۱۰۰ نفر اشتغالزایی کرده بود، اما به دلیل عدم فروش در بازار تعطیل شد و مسئولین هم در این رابطه کمک رسان نبودند.

این نماینده مجلس بیان داشت: همچنین ما بزرگترین کارخانه تولید نوشابه را در بندرعباس داشتیم که این کارخانه هم به دلیل گرفتاری با مجموعه بانک‌ها تعطیل شد .بانک‌ها تسهیلاتی را که باید به این کارخانه ارائه می‌کردند، به درستی ارائه نکردند و این مسئله باعث شد تا این کارخانه با تعداد زیادی کارگر تعطیل شود.

کد خبر: ۵۹٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha