۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
ضرورت تأمین ناوگان حمل و نقل لازم برای صادرات
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

ضرورت تأمین ناوگان حمل و نقل لازم برای صادرات

تبریز- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت تأمین ناوگان حمل و نقل لازم برای صادرات گفت: با این میزان صادرات گمرک بناب باید این گمرک از دفتر خارج و سریعاً به اداره ارتقا یابد و مجوزهای لازم برای امر واردات را در این گمرک فراهم سازیم.

به گزارش بازار، علی اصغر عباس‌زاده در نشست مشترک بررسی مشکلات گمرک بناب و صادرکنندگان شهرستان که با حضور ناظر گمرکات آذربایجان‌شرقی، نماینده مردم بناب و خوشه‌مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جمعی از مسوولان، صادرکنندگان و صاحبان صنایع ترتیب یافته بود با بیان اینکه بناب جزو شهرستان‌های استراتژیک در کشور است؛ اظهار کرد: تلاش و فعالیت تولیدکنندگان و صنعتگران بناب ستودنی است و برای بها دادن به این تلاشگران بایستی زمینه صادرات تولیدات آنها نیز فراهم و تسریع شود.

ناظر گمرکات استان آذربایجان‌شرقی و مدیرکل گمرک تبریز نیز در نشست بررسی مشکلات صادرکنندگان و گمرک شهرستان بناب گفت: در زمانی که دولت برای کوچک‌تر کردن بدنه دولت تلاش می‌کرد، گمرک بناب راه‌اندازی شد که این نشان از عزم و همت صاحبان صنایع و پیگیری مسوولان شهرستان دارد.

لیلی اورنگی با بیان اینکه گمرک بناب جزو گمرکات فعال در استان و کشور است؛ افزود: فعالیت‌های گمرک بناب و میزان صادرات شهرستان نشان می‌دهد که گمرک بناب ظرفیت لازم را برای ارتقا به اداره گمرک دارد و تلاش ما این است که برای ارتقاء گمرک بناب قدم برداریم، چرا که زیرساخت‌های لازم برای این امر در شهرستان فراهم است.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین ناوگان حمل و نقل لازم برای صادرات محصولات خاطرنشان کرد: متأسفانه ناوگان حمل و نقل کشورمان دارای استانداردهای لازم جهانی نبوده و جزو ناوگان‌های فرسوده حساب می‌شود.

اورنگی متذکر شد: تلاش ما بر این است که تمام نیاز صادرکنندگان برای حمل کالا را تأمین کنیم.

بر اساس این گزارش، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی و مدیرکل گمرک تبریز و ناظر گمرکات استان در ادامه حضور در شهرستان بناب به اتفاق مسوولان شهرستان از واحدهای تولیدی و بسته‌بندی خشکبار آذرتاک و فولاد آذرحدید بناب بازدید به‌عمل آوردند.

کد خبر: ۵۸٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha