۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
اختصاص ۷۱ میلیارد تومان برای اجرای بخشی از قانون حمایت از معلولان
رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

اختصاص ۷۱ میلیارد تومان برای اجرای بخشی از قانون حمایت از معلولان

قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت ۷۱ میلیارد تومان جهت اجرای بخشی از این قانون در هفته جاری اختصاص پیدا کرد.

به گزارش بازار، وحید قبادی دانا افزود: همچنین برای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که به سن ۱۸ سال رسیده اند، اما فاقد شغل و درآمد هستند، مبلغ ۴۸۰ هزار تومان روی کارت بانکی شارژ شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۴۷ هزار نفر از افراد دارای معلولیت حائز این شرایط بودند که این مبلغ را دریافت کردند. این مبلغ کمک هزینه معیشت برای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید است و مبلغ کلی ۷۱ میلیارد تومان در سراسر کشور بوده است.

قبادی دانا تاکید کرد: امیدواریم که در سال ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن منابع لازم و تامین اعتبار لازم برای قانون بتوانیم مجموع مواد مختلف حقوقی را به نحوی شایسته اجرا کنیم.

قبادی دانا اضافه کرد: نیازهای معلولان نیازهایی است که طبق قانون باید برآورده شود و امیدواریم تا حد ممکن اعتبارات لازم برای اجرای قانون در سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شود. از مجلس تقاضا می کنیم در کمیسیون های تخصصی و همچنین کمیسیسون تلفیق و همچنین تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ نهایت تلاش خود را برای تحقق این امر به کار ببرند.

کد خبر: ۵۸٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha